===========================================

Workshop "Anders Kijken"

Voor de liefhebbers ga ik starten  met een workshop Anders Kijken om je te verdiepen in de "KIJK"  in de fotografie.

Data in overleg. 

 

Wat houd dit nou precies in:

Je kan al lekker fotograferen op bv je vakantie, je maakt mooie plaatjes Diafragma en Sluitertijden zijn je niet vreemd... maar

één maal thuis gekomen met je vakantiefoto`s...blijven het toch maar gewone overzichtsplaatjes.

Ik ga je leren om "anders " te kijken, dan de gewone klik weg plaatjes.

We starten bij de Markthal (of locatie in overleg ) in Rotterdam rond 10 uur, daar drinken we een bakje koffie incl. en leg je wat uit hoe we de ochtend gaan doorlopen. We gaan dan op pad door Rotterdam en ik geef je tijdens het fotograferen tips en trucs, we eindigen om 12.30 uur en bekijken samen de foto`s die je hebt gemaakt, en natuurlijk maak je foto`s met je eigen camera.

Na deze ochtenden ga je heel veel dingen anders zien door de zoeker van je camera...:)

 

In het kort:

*   Verzamelen Markthal Rotterdam 10.00 uur  / einde ochtend rond 13.00 uur.

*   Bakje koffie of thee incl.

*   Eigen camera meenemen.

*   Genoeg geheugenkaartjes en batterijen

 *   Prijs  75,-  p.p

*    Data in overleg 

*    Niet in Rotterdam...dan locatie in overleg. 

                

Aanmelden via mail: marionfotografie@gmail.com of contactformulier

 

=======================================================================================